Djmiszel
Administrator
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 16:09, 02 Lis 2006 Temat postu: FAQ i regulamin forum MegaMusic |
|
|
FAQ i regulamin forum MegaMusic
Na forum obowiązują wszystkie ogólnie przyjęte zasady netykiety. Najważniejsze z nich to:
- kultura wypowiedzi, unikaj wulgaryzmów,
- logika i przejrzystość wypowiedzi,
- ortografia i gramatyka - jeśli masz z tym problemy, skorzystaj ze słownika,
- WIELKIE LITERY oznaczają krzyk lub podniesiony głos – użycie dopuszczalne jest w drodze wyjątku,
- nie wolno cytować całej wypowiedzi żeby dopisać jedynie "zgadzam się", "ok" itp.
- nowe wątki nazywamy zgodnie z ich zawartością, najlepiej tak, by od razu wiadomo było o co chodzi, nie piszemy „Szukam…”, „Pomocy…” itp.,
- sprawdzajcie posty (funkcja podgląd) przed opublikowaniem,
- usuwajcie i edytujcie swoje posty (zwłaszcza podwójne), nie dodawajcie posta, jeżeli zamierzacie ponaglać innych forumowiczów itp.
- OT - czyli "off topic" - zanim napiszesz posta lub odpowiesz na czyjegoś, zastanów się czy to właściwy dział i czy masz coś do powiedzenia na temat.
2. Forum podzielone jest na działy przypisane do audycji emitowanych. Wszystkie dyskusje „na temat” powinny odbywać się w stosownym dziale, rzeczy nie związane trafiają do działu INNE (Hyde park, technikalia itp.)
3. Na forum obowiązuje zakaz publikowania linków do stron o tematyce erotycznej, o treści obrażającej wszelkie uczucia (religijne, narodowościowe itp.), o treści naruszającej prawa autorskie (zwłaszcza w zakresie muzyki), o treści naruszającej dobre obyczaje, szkalujące osoby/organizacje itp. Wszelkie posty zawierające takie treści będą usuwane zaś ich autorzy będą usuwani z forum MegaMusic .
4. Na forum działa standardowa wyszukiwarka pozwalająca na przeglądanie postów. Korzystajcie z niej, żeby nie powtarzać pytań i tematów (dotyczy to zwłaszcza forum „Co to za piosenka?”)
5. Obowiązuje bezwzględny zakaz wymiany treści objętych prawami autorskimi (szczególnie plików mp3) w jakiejkolwiek formie (linki do serwerów, prośby o przesłanie mailem itp.). Prośby, zwłaszcza powtarzające się, traktowane będą jak naruszenie regulaminu forum.
6. Awatary i sygnatury nie mogą zawierać treści opisanych w punkcie 3. Rozmiar sygnatury nie powinien przekraczać normy 4 linii. Publikacja linków do prywatnych/firmowych stron w podpisie jest dopuszczalna jeżeli nie narusza punktu 3 FAQ i regulaminu forum.
7. Korzystanie z niektórych działów forum wymaga zalogowania się lub członkostwa w grupach. Prośby o członkostwo rozpatrują moderatorzy grupy lub administrator.
8. Naruszanie regulaminu, niestosowanie się do zasad netykiety i ignorowanie uwag moderatorów spowoduje usunięcie użytkownika z forum (ban).
9. Wszelkie pytania dotyczące spraw forumowych należy kierować do moderatorów działów (PM) lub administratora ( [link widoczny dla zalogowanych] )
Post został pochwalony 0 razy
|
|